MEDLEMSFÖRMÅNER

SUBVENTIONERADE TRÄNINGSBOLLAR

Vi ger våra medlemmar alla chanser att bli så duktiga som möjligt. Holms golfklubb erbjuder ett stort och välskött träningsområde med bland annat två övningsbunkrar, två övningsgreener för närspel, samt en stor ondulerad puttinggreen belägen vid klubbhusområdet. I samtliga medlemsformer ingår subventionerade rangebollar i olika steg.

HALLANDSGREENFEE

Hallandsgreenfee är en rabattöverenskommelse mellan klubbar anslutna till SGF och medlemmar i HGDF.

Nedanstående är en grundöverenskommelse - det står varje klubb fritt att lokalt förbättra erbjudandet.

• Rabatten gäller måndag till torsdag veckorna 16 till 25 samt veckorna 34 till 41
  • Rabatten är minst 25% av ordinarie greenfee aktuell speldag
  • Rabatten gäller vid spel på ordinarie greener på anläggningens huvudbana
  • Rabatten gäller spelare där hemmaklubben erbjuder Hallandsgreenfee
  • Rabatten gäller endast för *fullvärdiga medlemmar

*Definition av Fullvärdig medlem: medlem som har rätt att spela alla dagar och alla tider på sin hemmabana utan att betala greenfee.

SPEL MED MEDLEM

Varje medlem hos oss har möjlighet att ta med sig gäster som spelar för ordinarie greenfee minus 200 kr ( Greenfee 2023 = 750-200= 550 kr), max 1 boll (du själv + 3 pers).

Rydö GK 2024

Samarbetsavtal finns mellan Rydö GK och Holms GK - spel på varandras respektive banor som gäller fullvärdiga medlemmar och vardagsmedlemmar (med spelrätt). Duspelar för 150 kr under vardagar samt för 200 kr efter kl 14.00 på lördagar, söndagar och röda dagar på Rydö GK. Under veckorna 27 t o m 31 gäller inga av dessa förmåner. Dessutom tävlar vi på varandras banor alla dagar hela säsongen mot att enbart betala startavgiften (ingen greenfee), om inget annat anges för tävlingen.

Björnhults GK 2024

Samarbetsavtal finns mellan Björnhults GK och Holms GK - spel på varandras respektive banor som gäller fullvärdiga medlemmar och vardagsmedlemmar (med spelrätt). Duspelar för 150 kr under vardagar samt för 200 kr efter kl 14.00 på lördagar, söndagar och röda dagar på Björnhults GK. Under veckorna 27 t o m 31 gäller inga av dessa förmåner. Dessutom tävlar vi på varandras banor alla dagar hela säsongen mot att enbart betala startavgiften (ingen greenfee), om inget annat anges för tävlingen.

Under vintern erläggs greenfee med 150 kr på varandras vinterslingor - efter det att ordinarie 18-hålsslinga stängt och vinterslingan öppnats för spel. Detta gäller fram till säsongsöppning.

Bjäre GK

Vardagar måndag till fredag (gäller ej Juli) spelar medlemmar irespektive klubbar hos varandra för 450 kronor. Juniorer betalar 225 kronor.Gäller fullvärdigt medlemskap/vardagsmedlemskap i Holms GK

Ramirent

Vi har även inför 2024 samarbete med RAMIRENT som hyr ut alla tänkbara maskiner. Som en extra medlemsförmån till alla Holms medlemmar lämnar man i år 30% rabatt på maskinhyra.
Är ni nyfikna på vad man kan hyra hos dem så hittar ni det här: https://www.ramirent.se/ Telefon till Halmstadkontoret: 035 - 15 38 80

Träningskompaniet

Nytt avtal har tecknats mellan Träningskompaniet i Halmstad och Holms GK för tiden 2024-01-01 till 2024-12-31. Medlemmarna i Holms GK har möjlighet att köpa träningskort under perioden till följande rabatterade priser:
Kombikort: 4 250 kr eller på autogiro 335 kr/mån i 12 månader

Styrketräning/Gymkort: 3 750 kr eller på autogiro 285 kr/mån i 12 månader

Obligatorisk medlemsavgift tillkommer, som medlem erhåller ni massvis av rabatter hos olika samarbetspartners (se hemsidan http://www.traningskompaniet.com/)

Active Generation massage & behandlingar

Holms Golfklubb har avtal med Active Generation! Alla medlemmar på Holms GK får 10% rabatt på Svensk Klassisk Massage - Avslappning - Terapeutisk - Idrottsmassage.
Boka tid via hemsidan www.agmassage.se eller ring Inger (070-606 67 98) eller Lynette (072-358 11 52) OBS!Gäller ej presentkort!

Förutom ovan så är de även utbildade laserterapeuter och utför därmed även medicinska laserbehandlingar. Detta kan tänkas vara extra intressant för golfare då golfarmbågar, handledsbesvär, höft- och knäproblem, hälsporre och hälsenor mm effektivt behandlas med hjälp av laser.

Halmstad Indoor Golf vintern 2023/2024

Vi har tecknat ett partneravtal med Indoor Golf Group (IGG) vilket ger både oss som klubb och som medlemmar en rad fina förmåner:

För de som blir medlemmar hos IGG och är medlemmar i en
partnerklubb ingår:

• 2 bokningbara timmar utan extra kostnad
  • 20% rabatt på low-time
  • 15% rabatt på prime-time
  • Drop-in-pris från 175 kr/tim (för 1 spelare)
  • Medlemskapet är giltigt t.o.m. 2024-09-30

Läs mer om medlemskap och teckna ditt här (uppge Holms GK): https://indoorgolfgroup.se/medlemskap/

• IGGs medlemskap kostar 990 kr

LÄNK TILL SENIORGOLF PÅ INDOOR GOLF FLYGSTADEN >>