GREENFEESAMARBETEN 2024

Rydö GK

Samarbetsavtal finns mellan Rydö GK och Holms GK - spel på varandras respektive banor som gäller fullvärdiga medlemmar och vardagsmedlemmar (med spelrätt). Duspelar för 150 kr under vardagar samt för 200 kr efter kl 14.00 på lördagar, söndagar och röda dagar på Rydö GK. Under veckorna 27 t o m 31 gäller inga av dessa förmåner. Dessutom tävlar vi på varandras banor alla dagar hela säsongen mot att enbart betala startavgiften (ingen greenfee), om inget annat anges för tävlingen.

Björnhults GK

Samarbetsavtal finns mellan Björnhults GK och Holms GK - spel på varandras respektive banor som gäller fullvärdiga medlemmar och vardagsmedlemmar (med spelrätt). Duspelar för 150 kr under vardagar samt för 200 kr efter kl 14.00 på lördagar, söndagar och röda dagar på Björnhults GK. Under veckorna 27 t o m 31 gäller inga av dessa förmåner. Dessutom tävlar vi på varandras banor alla dagar hela säsongen mot att enbart betala startavgiften (ingen greenfee), om inget annat anges för tävlingen.

Under vintern erläggs greenfee med 150 kr på varandras vinterslingor - efter det att ordinarie 18-hålsslinga stängt och vinterslingan öppnats för spel. Detta gäller fram till säsongsöppning.

Bjäre GK

Vardagar måndag till fredag (gäller ej Juli) spelar medlemmar irespektive klubbar hos varandra för 450 kronor. Juniorer betalar 225 kronor.Gäller fullvärdigt medlemskap/vardagsmedlemskap i Holms GK