VILLA NANNARP, ENDAST 500 METER FRÅN BANAN

Vill ni boka ett perfekt boende för 8-12 personer? Då är detta det perfekta valet för er. Självhushåll med möjlighet till frukost (kaffe + fralla) och lunch på golfklubben.

Villa Nannarp ligger strax utanför Halmstad 500 meter från Holms Golfklubb och erbjuder en golfbana, restaurang, privat strandområde och grillplats. Här bor du 36 km från Båstad. Gästparkering och gratis WiFi erbjuds. Denna villa har uteplats, sjöutsikt, 4 sovrum, vardagsrum, platt-tv, utrustat kök med diskmaskin och mikrovågsugn samt 2 badrum med dusch. Handdukar och sängkläder tillhandahålls mot en extra kostnad.

Villan har också en lekplats för barnen. Efter en dag med vandring eller cykling kan du koppla av i trädgården och i det gemensamma allrummet.

Ullared ligger 44 km från Villa Nannarp, och till Falkenberg är det 29 km. Närmaste flygplats är Halmstads flygplats, som ligger 8 km från boendet.

Pris: 5 000 kr/natt/sällskap (8 personer) upp till 4 extrabäddar finns med ett tillägg på 350 kr/bädd/natt
(+2 500 kr för städning om ni ej städar själva)
Greenfee: 600 kr/person och runda (ordinarie 750 kr)

Boka din vistelse direkt via 070-213 82 04